[TYPO3-UG Dutch] Forum POLL

Kees van der Hall KvdHall at xs4all.nl
Fri Mar 9 09:40:22 CET 2007

Maak gebruik van wat er al is.!
Met wat stimulerende middelen is het zeker mogelijk om het forum op
www.typo3.nl leven in te blazen.
Op dit moment is er nog de vicieuze cirkel.
Als er weing te lezen is gaat er niemand meer kijken.
Als je niet kijkt denk je er ook niet aan om er iets neer te zetten.

Dus zet je verhaal op het Forum wat al bestaat. Indien de functionaliteit
anders moet, laat het dan aanpassen.

We kunnen vandaag nog beginnen.!

Vriendelijke groet,

Kees van der Hall