[TYPO3-UG Dutch] Forum POLL

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Fri Mar 9 08:56:22 CET 2007

Melvin Struiksma schreef:
> Beste gebruikers,
>
> N.a.v. het onderwerp: effe voorstellen (voor meer info, lees die
> mailtjes)
>
> Een forum is handig(er)....
>
> IDEE:
>
> Laten we met zn allen een open-source forum maken (zoiets als: Typo3
> dutch open forum).
>
> Wat hebben we nodig?

Eigenlijk niets extra's want dat is er al:
http://www.typo3.nl/communicatie/bulletin-board/

Een beetje teleurstellend. Heb ik daar een jaar geleden zo mijn best op
gedaan en nu dit! Snif snif

Maar ik kan het ook wel een beetje begrijpen.

Op de duitse en engelse forums/fora heb je veel grotere bezoekers
aantallen, de know-how is daar dus navenant groter.

Maar Melvin en andere enthousiasten, niets houdt ons tegen om ons best
te doen er toch wat van te maken. Ik doe mee met alles wat TYPO3 ten
goede komt.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg