[TYPO3-UG Dutch] Newbie template vraag

Edwin Blokker a.stoutjesdijk at chello.nl
Thu Mar 8 00:13:20 CET 2007

Even een tip voor mensen die hier misschien ook mee worstelen:

mocht je meerdere pagina's willen toevoegen aan deze lijst, dat werkt zo:

[globalVar = TSFE:id = 1, TSFE:id = 22, TSFE:id = 7, TSFE:id = 6,
TSFE:id = 23, TSFE:id = 24]

Door alleen de pagina nummers te noemen werd het element namelijk alsnog
op elke pagina toegevoegd. Ik weet niet of hier een elegantere manier
voor is.

Groeten,
Edwin.