[TYPO3-UG Dutch] Newbie template vraag

Edwin Blokker a.stoutjesdijk at chello.nl
Wed Mar 7 21:31:48 CET 2007

Dat heb ik in eerste instantie gedaan, maar daarmee was ik niet
tevreden. Dit element staat namelijk in een kolom waarin verder alleen
een navigatiemenu staat. Door er een element van te maken, krijg je in
de page module bij iedere de keuze tussen de standaard kolom en de extra
kolom, terwijl er maar op 1 pagina gebruik van wordt gemaakt..