[TYPO3-UG Dutch] ImageMagick op Windows

Joost Vollebregt info at jvwebsites.nl
Wed Mar 7 17:05:22 CET 2007

Beste lijst,

Ik lees inmiddels een paar maanden geinteresseerd mee met jullie berichten.
Nu zit ik met een probleem waarvan ik hoop dat jullie iets weten.

Ik heb TYPO3  4.0.5. geinstalled op een windows server en nu heeft de hoster
ImageMagick 6.3.2.9 Q16 dll versie geinstalled, en succesvol getest, alleen
ik kan hem niet in mijn Basic Configuratie krijgen.

Heb tot nu toe geprobeerd het volledige pad in te vullen:

D:\ServerData\ImageMagick-6.3.2-Q16\

Ook heb ik dubbele slashes geprobeerd en slashes de andere kant op.

De hoster zegt dat de bestanden op alle locaties beschikbaar zijn, dus heb
ik ook alleen een slash geprobeerd en gewoon een leeg veld.

Ik heb ook al gevraagd of het iets met safe-mode zou kunnen zijn, maar dat
schijnt linux te zijn :-)

Moet ik misschien een andere versie hebben? Of misschien GraphicsMagick?

Hier houd mijn kennis op.

Weet iemand iets?

Groeten,

Joost Vollebregt