[TYPO3-UG Dutch] Xampp

thewolves thewolves at xs4all.nl
Wed Mar 7 12:28:52 CET 2007

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op deze e-mail lijst en in het gebruik van Typo3. Ipv Typo3
op een webserver te zetten heb ik xampp geinstalleerd en Typo3 in htdocs
gezet. Wanneer ik nu bij het installatie scherm kom en ik kijk bij
configuratie zie ik dat ik nergens schrijftoegang heb. Ik werk onder
Linux, komt dit omdat ik xampp als Root heb geinstalleerd? Ben een dummy
op dit gebied dus verder dan hier kom ik niet, heb in het archive
gekeken maar daar is nauwelijks iets te vinden. Iemand hier die Typo3
met xampp draaiende heeft en mij verder kan helpen?