[TYPO3-UG Dutch] spamProtectEmailAddresses in extensies tip!!!

Leen Strijk leenstrijk at tomaatnet.nl
Wed Mar 7 11:45:27 CET 2007

Hoi Jos,

Ik begrijp wat je bedoelt, maar één ding.
Ik wil toch de emailadressen spamprotected hebben.

In dit geval heb ik het door gestuurd naar de maker van de extensie en
die vond het een nuttige aanpassing dus hij neemt het mee met de andere
veranderingen in de extensie.

Als een extensiebouwer dit niet zou doen, wat moet je dan?

Groeten Leen

--
<!--
body,td,th {