[TYPO3-UG Dutch] Mail komt niet aan bij alle providers (standaard Mail form)

Felippe van Eekhout feekhout at worldonline.nl
Tue Mar 6 23:13:28 CET 2007

Nog een vraagje,

ik heb een standaard mailform op mijn site. Het valt mij op dat de
mailtjes bij een provider (tiscali) niet (altijd??) aankomen en bij
de andere (xs4all) wel. Op de eerste zit zeker geen spam/virusfilter
of zo, bij de tweede (waar de mailtjes wel aankomen) een beperkte. Ik
heb geen idee waar dit aan zou kunnen liggen. Als de header bekijkt
van de mail staat er wel :Return-Path:
<anonymous at hostingprovider.net>  Mogelijk worden dit soort anonieme
mailjes geweerd. Het gekke is dat ze soms wel doorkomen.

Is dit Return-Path nog ergens aan te passen voor de standaard mailform?

en heeft iemand een idee waarom de mailjes niet aankomen en waar ik
iets zou kunnen aanpassen waardoor het wel werkt.

Gr Felippe