[TYPO3-UG Dutch] markers

Leen Strijk leenstrijk at tomaatnet.nl
Tue Mar 6 14:07:17 CET 2007

Daar heb ik in dit geval niks aan omdat het om een formulier gaat.

De value email is bijv. leen at home.nl
Er moet naar de database geschreven worden:

<link leen at home.nl - mail "Opent een venster voor het verzenden van
email">email</link>

Ik wil dus een wrap geven
wrap = <link | ">stuur email</link>

Dit samen met een kleine aanpassing in de php maakt het dan
spamprotected, en is een workaround die ik bedacht heb.