[TYPO3-UG Dutch] mailformplus

Leen Strijk leenstrijk at tomaatnet.nl
Tue Mar 6 10:55:25 CET 2007

Hoi Maarten,

Heb je dat niet geprobeerd dan?

Ik heb :
  plugin.tx_thmailformplus_pi1.fieldConf {
  email {
    	errorCheck = required,email
      	}
  }
geprobeerd en kan ik alleen een emailadres invoeren.

Gr Leen

Maarten Zuidland schreef:
> Leen,
>
> Hoe zit het dan met de "email" definitie waar in de documentatie over
> wordt gesproken? (ik gebruik 3.9.0)
>

> Met vriendelijke groet,
>

> Maarten Zuidland

<!--
body,td,th {
	font-family: Georgia, Times New Roman, Times, serif;
	font-size: 12px;
	color: #660000;
}
a:link {
	color: #660000;
}
-->
bordercolor="#660000" bgcolor="#CCCCCC">
www.strijkinternetdiensten.nl<br>
info at strijkinternetdiensten.nl<br>
tel. 0513707415 </td>