[TYPO3-UG Dutch] Bug met linkjes

Ivar van der Burg flex5.internet at tros.nl
Mon Mar 5 17:42:27 CET 2007

Beste Allen,

Ik zit met het volgende probleem:
Als ik content via een RTE op een pagina toevoeg dan werkt op sommige pagina's de link niet. Er staat dan geen <a href> tag omheen
maar nog een <link> tag. Ergens zit dus een fout met het parsen van de data uit de DB.

Ik maak gebruik van de extensie timtab welke ik op betreffende pagina aanroep met een pagina ID. Als ik deze pagina id weghaal en hij dus niks op de pagina doet, dan raakt mijn css in de war maar de linkjes werken weer wel.

Dit is de functie die ik aanroep vanuit een .ts bestand:

plugin.tx_timtab_pi {
   blogPid = een id
   homePid = een id
   title =
   homepage =
   tagline =

}

Verder maak ik gebruik van  tt_news en tt_content.

Heeft iemand dit probleem al eerder ondervonden en eventueel een oplossing hiervoor?

Mijn vermoeden gaat uit  naar een fout binnen de timtab extentie. Ik draai momenteel versie: 0.5.9 welke volgens mij de nieuwste versie is.

Met vriendelijke groeten,

Ivar van der Burg