[TYPO3-UG Dutch] mailformplus

Maarten Zuidland m.zuidland at mpzg.nl
Mon Mar 5 16:35:28 CET 2007

Leen,

Het is gelukt om een ext template te maken, hij neemt mijn instellingen
bijna over.

plugin.tx_thmailformplus_pi1.fieldConf {
	emailadres.errorCheck = required, email
}

Hij zegt wel dat het veld verplicht is, maar hij kijkt niet of het om
een email adres gaat. Hetzelfde ook bij date:dd-mm-yyy of integer.

Met vriendelijke groet,

Maarten Zuidland