[TYPO3-UG Dutch] spamProtectEmailAddresses

Daniel Doesburg [netcreators] daniel at netcreators.com
Mon Mar 5 13:22:12 CET 2007

A ha. Ja dat kan een probleem zijn.

Ik zou dat als volgt aanpakken: Als ik me goed herinner staat er een
case genoemd in de documentatie. Treedt het zelfde euvel daar ook op?
Als dat niet het geval is zou ik nog eens diep door de docu gaan.
Eventueel in meegeleverde typoscript ploegen.

Wordt het in de genoemde cases ook niet versleuteld? Dan zou ik, af
hankelijk van het belang wat ik er bij heb, overwegen om de auteur een
donatieworst voor te houden met de vraag of hij het er in wil bouwen.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg

Leen Strijk schreef:
> [...]
> Dat maakt geen verschil.
>

> @Daniel,
> Een extensie(cl_company_database) die gegevens in de database heeft, en
> die deze gegevens, ook in de fe op het scherm toont.
> Één van die gegevens is het emailadres.
> Dit emailadres blijft gewoon een email at adres.com vertonen.
> De normale content vertoont email(at)adres.com
>

> Zou het kunnen dat dit in de extensie setup moet worden aangegeven.
> Hiermee bedoel ik iets in de geest van:

> Of moet dit dan in de extensie mee geprogrammeerd worden?
> Ik heb al wat geprobeerd maar werkt niet.

>>> debug= 1
>>> language = nl
>>> locale_all = nl_NL
>>> locale_all = nl_NL.ISO-8859-1