[TYPO3-UG Dutch] Redirect_url on login wertk niet

Daniel Doesburg [netcreators] daniel at netcreators.com
Mon Mar 5 11:27:04 CET 2007

Hoi Harry,

Je hebt maar 1 extensie nodig voor het inloggen (lukt zelfs met een
contentelementtype)
Als jij wilt dat gebruikers zichzelf kunnen aanmelden en hun gegevens
aanpassen heb je een andere extensie nodig. Maar in pricipe staat dit
los van het inloggen.
Als je wilt dat een gebruiker na het inloggen doorgestuurd wordt heb je
een andere extensie nodig.

Het zou kunnen dat er een extensie is die het inloggen en het redirecten
"in één" heeft. Maar of er een extensie is die in z'n eentje zowel het
registreren, als het inloggen en het redirecten afhandelt, waag ik te
betwijfelen.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg