[TYPO3-UG Dutch] spamProtectEmailAddresses

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Mon Mar 5 00:31:48 CET 2007

Leen Strijk schreef:
> Hallo,
>
> Ik heb dit ingesteld maar een emailadress wat gegenereerd wordt door een
> ext maakt er geen (at) van.
> Wel gewone inhoudselementen.
>
> Weet iemand wat ik kan doen om het ook in die extensie aan de praat te
> krijgen?
>
> page.config {
> debug= 1
> language = nl
> locale_all = nl_NL
> locale_all = nl_NL.ISO-8859-1
> spamProtectEmailAddresses = 2
> spamProtectEmailAddresses_atSubst = (at)
> [...]

Leen,

je weet dat ik af en toe mijn best doe om te begrijpen wat er bedoeld wordt.
Maar dit gaat me weer ver boven de pet.

Welke extensie genereert nu emailadressen? Dat moet een spam-programma
zijn. Maar daar geloof ik niet in bij jou.

Laat ik er van uit gaan dat jij zelf het emailadres ingeeft.
Dat genereren is dan al lang gebeurd.

Laat ik er nu ook van uit gaan dat er ergens een extensie in het spel is.

Allemaal aannames, en dat zijn duivelse valstrikken.
Maar afgezien daarvan, dan stopt het bij mij.

Vertel eens wat meer. Ik ben dierenarts noch helderziende.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg