[TYPO3-UG Dutch] Redirect_url on login wertk niet

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Sun Mar 4 20:00:17 CET 2007

Harry Bos schreef:
> Dag Lijst,
> Ik heb de newloginbox en sr_feuser_register werkend maar na het inloggen
>  wordt de bezoeker niet doorgestuurd naar PID 62.
> Ik heb in de constant editor de
> plugin.tx_srfeuserregister_pi1.autoLoginRedirect_url = 62 staan...
> Wat is de manier dat iemand na het inloggen wordt doorgestuurd naar een
> bepaalde leden-pagina?
> Met vriendelijke groet,
>  - Harry -

Hallo Harry,

De sr_feuser_register is een extensie voor het registreren. Als ik de
handleiding goed begrijp geldt dit alleen nadat je (eenmalig) op het
limkje in de bevestigingsmail hebt geklikt.

Bij de newloginbox werkt alleen een bepaalde manier van redirection,
namelijk naar de referrer-url. Zie de uitleg bij domain in de handleiding.

Kan het dan helemaal niet? Jawel, er zijn minimaal 2 mogelijkheden.
1. Je zet zelf in de template iets in deze geest:
<input type="hidden" name="redirect_url" value="index.php?id=62">
2. Je installeert een extensie die het redirecten mogelijk maakt

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg