[TYPO3-UG Dutch] Ontdubbelde voorpagina

Nico Deblauwe nico.deblauwe at gmail.com
Sun Mar 4 16:35:10 CET 2007

Hoi Eef,

> De link van de bronpagina instellen dat deze naar de eerste
> subpagina springt (dat is dus relatief ALTIJD de eerste) Je
> hebt hem nu blijkbaar naar pagina drie gelinkt (dus ABSOLUUT)

Bedankt voor deze uitleg: het doet nu wat het moet doen :-). De
bestuursleden van onze vereniging zullen binnenkort een aangepaste
voorpagina te zien krijgen; wat aan interne marketing doen kan immers nooit
geen kwaad.

Prettig einde van jullie weekend gewenst!

Nico

--
 Nico Deblauwe

 Email: nico at deblauwe.be
 Mobile: +49 176 68 13 71 11      !! NEW !!

 More contact info on http://www.deblauwe.be.
 NEW My life in Munich at http://blog.deblauwe.be

Quote:
"Fortune favours the prepared mind." (Louis Pasteur)