[TYPO3-UG Dutch] RealURL verschil Firefox en IE

Felippe van Eekhout feekhout at worldonline.nl
Thu Mar 1 12:14:41 CET 2007

Gegroet,
heb iets heel vreemds op mijn site in de extensie jw_kalendar in
combinatie met realURL.

op een pagina staat een selectorbox, waardoor je kunt switchen tussen
een lijst en een maandoverzicht. In FireFox werkt het allemaal OK,
maar in IE (zowel 6 als 7) wordt er dan een dubbele link gegenereerd:

FF: http://www.site.nl/actueel/kalender/.... (dit is goed)
IE: http://www.site.nl/actueel/kalender/actueel/kalender/..... (dit
is fout)

waardoor er een parse fout ontstaat.

Als ik RealURL uit de-installeer gaat het bij beide goed. Als ik
RealURL kaal installeer gaat het al fout. Cache legen van RealURL
heeft ook geen effect. In mijn TS het ik voor RealURL de volgende code:
config.simulateStaticDocuments = 0
config.baseURL = http://www.{$SiteName}/
config.tx_realurl_enable = 1

Iemand ook als zoiets meegemaakt?