[TYPO3-UG Dutch] kopieerbeveiliging foto's

Maarten Mandemaker maartenmandemaker at gmail.com
Thu Jun 21 16:09:56 CEST 2007

Hai Barbara,

Kopierbeveiling... een screenshot doet altijd wonderen. Ik denk dat je beter
een watermerk kunt gebruiken, goof_fotoboek ondersteund dat standaard geloof
ik, en daar heb je ook nog de mogelijkheid om commentaar onder de foto te
zetten. Naar mijn weten zijn er nog meer van dergelijke extensies te vinden.

Grt. Maarten