[TYPO3-UG Dutch] meerdere (sub)domeinen in 1 pagetree

Frans Saris franssaris at gmail.com
Thu Jun 21 09:17:21 CEST 2007

Het gaat met helaas niet om de weergave in de titel of wat dan ook maar in
de link zelf.

Op het moment dat je linkt naar een pagina die niet in die zich niet in de
zelfde root bevindt wordt er wel gekeken naar de domein records vandaar mijn
vraag of dit in de zelfde 'tak' van een paginabaam ook zou kunnen.

Frans

Op 21-06-07 heeft Rob De Vries <spam_this at pandora.be> het volgende
geschreven: