[TYPO3-UG Dutch] probleem met sr_user_register in IE

Remco Zwaan RZwaan at fdc.nl
Wed Jun 20 17:31:12 CEST 2007

Vind het een zeer vreemd probleem....kan nog steeds niet reproduceren waar het vandaar komt...heb geen condities die iets met FF of msie doen....ik weet wel dat de extensie werkte..in msie...tot dat er iets gebeurde met static_info_tables....na deze laatste update werkte sr-user_register..'weer'...buiten dan die fucking IE-bug....

Het is een zwaar probleem omdat de extensie wordt/werd gebruikt....door ong 300 fe-users..die andere gebruikers kunnen 'inviten' ...en indien akkoord toegang krijgen tot ons extranet gekoppeld aan de juiste fe-group ID....

Of weet jij soms een andere extensie...die het bovenstaande kan bieden..??

Thanks in ieder geval....voor het reageren....

remco