[TYPO3-UG Dutch] External url en multilanguage

Joris Sartorius joris at sartorius.net
Tue Jun 19 14:33:38 CEST 2007

Niet echt een nette oplossing, maar het werkt wel. (ligt trouwens wel aan je
configuratie m.b.t. de 2talige site)
Maak de Nederlanse pagina versie gewoon aan op de normale manier, zonder
translation in duits, deze pagina is dus alleen voor de nederlanders. (zorg
dat de pagina in de duitse versie niet word weergegeven)
Maak een nieuwe pagina aan voor de Duitse kant (+duitse URL) met de
instelling 'hide default translation of page' + natuurlijk Duitse
alternative page.
Nu heb je gewoon 2 aparte pagina's, die op andere momenten weergegeven
worden in bijv. je menu.

Maarrr, er moet natuurlijk een nettere oplossing zijn... Ik ben benieuwd.

Mvg,

Joris Sartorius