[TYPO3-UG Dutch] Advies nodig voor het opzetten van een simpel CMS systeem

Bastiaan Rogmans bro at summabusinesspilot.nl
Mon Jun 18 14:22:31 CEST 2007

Beste typo3 gebruikers,

Ik heb voor mijn werk de opdracht gekregen om een simpel Content Management
systeem op te starten. Ik heb hier geen ervaring mee.
De eisen hieraan zijn:
- Makkelijk en flexibel beheersbaar
- Snel aan te leren (niet meer dan 2 dagen full time)
- Locatie en tijd onafhankelijk
- Simpele en endvoudige structuur
- Er moet een zoekfunctie zijn
- Er moet zo min mogelijk zelf ontwikkeld worden
- Er moet documentatie op kunnen worden gepost en simpele flash filmpjes (klant
specifiek)

Wij hebben al een bestaand website: www.lucanet.de. We zijn van oorsprong een
duits bedrijf, de duitse site is net vernieuwd dus vandaar dat de link naar
Nederlands de oude site nog geeft. We zijn op dit moment bezig met vertalen (dit
gebeurt ook via typo3). Wij (in NL) hebben weinig kennis van typo3. Het vertalen
naar Nederlands gaat al lastig!

Kan iemand mij advies geven over het op te richten CMS systeem? Is Typo3
hiervoor geschikt of gaat het me teveel werk kosten? Het zou helemaal perfect
zijn als iemand tijd heeft om een dag of middag langs te komen om ons te helpen
hiermee. Ook ben ik geinteresseerd in hoe andere bedrijfen Typo3 gebruiken, ik
zou het daarom ook interessant vinden om een bedrijf te bezoeken dat gebruik
maakt van Typo3.

Voor de vertaling van Duits naar Nederlands ben ik benieuwd of daar documentatie
voor beschikbaar is.
Ik ben mobiel te bereiken op 0650811097. U kunt me ook mailen op
bro at summabusinesspilot.nl
Alvast veel dank voor de reacties.

Met vriendelijke groet,

Bastiaan Rogmans