[TYPO3-UG Dutch] T3NLBEUG07

ben van 't ende [netcreators] ben at netcreators.com
Sun Jun 17 22:08:53 CEST 2007

Hey Netcreator,

Mocht je het nog niet op de NL mailinglijst hebben gezien. Hier zijn de foto's
van de Usergroup Dag gemaakt door Martin Poelstra.

http://www.flickr.com/photos/benvantende/sets/72157600376370430/show/

Het was een prima dag en zo te zien had Drs. Ric het ook naar zijn zin. Alternet
en Netcreators zijn wat nader tot elkaar gekomen ;-)

> Hi Ben,
>
> Het was inderdaad een fantastische dag, met een goed en gezellig einde.
>
> Volgend jaar zeker weer, en ook dan weer ben ik zeker weer beschikbaar
> om te helpen!

Frank? Je hebt volgens mij ok nog wat foto's gemaakt. Kan je die ook uploaden
naar Flickr met de tag "T3NLBEUG07"

gRTz

ben
--