[TYPO3-UG Dutch] Google vraagje

Joris Sartorius joris at sartorius.net
Sun Jun 17 11:38:57 CEST 2007

Ok, duidelijk. Ik ben het alleen niet eens met je laatste opmerking, 'alleen
toonaangevende site's krijgen dit'. Ik wil niet te min denken over mijn
eigen gemaakte site's, maar er zijn er toch wel wat die dit rijtje hebben.
En dat zijn geen 'toonaangevende' site's denk ik.

Maarja het punt is duidelijk vermoed ik.

Mvg,
Joris