[TYPO3-UG Dutch] Google vraagje

Joris Sartorius joris at sartorius.net
Sun Jun 17 07:39:19 CEST 2007

De eerste regel is in principe gewoon je <title> tag, de tweede beschrijving
verkrijg je door goede matatags (description-tag in ieder geval)
Wat daarna komt is onduidelijk. Hiervoor geldt: Oh ja, wisten we het maar.
Dit is een stuk wat Google zelf genereert, niemand weet hoe dat werkt
volgens mij. Waar je voor kunt zorgen is dat je een logische sub-indeling
van je site hebt die Google kan herkennen. (door o.a. de Google sitemap)
Mijn ervaring is dat als je gebruik maakt van de Google Sitemap en Google
Analytics dat dat laatste stukje wordt opgenomen. (ik heb geen idee door
welke van de twee dat komt...)

Misschien zijn er mensen die er meer vanaf weten? Er is geloof ik een
onderdeel in de UG-dag geweest over zoekmachineoptimalisatie, dus ik ben
benieuwd of de bezoekers hier ook wat meer over weten ;)

Mvg,
Joris Sartorius