[TYPO3-UG Dutch] Tijdschema Typo3 Userdag

Daniel Doesburg [netcreators] daniel at netcreators.com
Fri Jun 15 15:56:39 CEST 2007

Later dan gehoopt heb ik hier een overzicht van de tijden van de
gebruikersdag.
Tussen haakjes een fictief zaalnummer

9:30 Opening
9:45 Daniel Doesburg: BE-user beheer (1)
9:45 Michiel Roos: Static page caching extensie (2)
10:00 Gerrit Vijlbrief en Ernst van Altena: TYPO3 in gemeenteland (3)

11:00 Patrick Broens: TYPO3 5.0 over het hoe en waarom van een nieuwe
core (1)
11:00 Bas van der Wiel (TU/e): Configuratie van servers voor een
Universiteits brede TYPO3 installatie (2)
11:00 Ric van Westhreenen: Optimaliseren van TYPO3 websites voor
zoekmachines (3)

13:00 Pauze

14:00 Martin van der Linden: TYPO3 voor het CNV (1)
14:00 Sander Vogels: Certificering van TYPO3 developers en bedrijven (2)
14:00 Jo laHaje: Wat is de open source vereniging Holland Open (3)

15:15 Michael Stucki: TYPO3 Roadmap to 4.5 (2)
15:15 Koen Tilley: Formulieren bouwen met FORMidable (ameos_formidable) (3)

16:15 Fabrice Mous: Presentatie OSOSS (1)

17:15 Afsluiting (forumdiscussie)

Tot ziens!

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg [netcreators]