[TYPO3-UG Dutch] Meerdere tt_news elementen op 1 pagina

Rik Willems - Actiview rik at actiview.nl
Fri Jun 15 12:20:26 CEST 2007

Beste lijst,

Voor het volgende probleem heb ik nergens een oplossing kunnen vinden, dus
ik hoop dat jullie kunnen helpen. Ik wil graag op mijn voorpagina tt_news
voor het weergeven van de laatste nieuwsartikelen. So far so good. Voor mijn
portfolio heb ik ook tt_news gebruikt en daarvan wil ik ook de laatste 3
laten zien. Uiteraard gebruik dit een andere template van het nieuws. Het
lukt me niet om de instelling hiervan te scheiden in Typoscript. Is dit
mogelijk? Ik wil voorkomen dat ik steeds te templates moet upload voor de
verschillende pagina's, maar gewoon een plek heb waar ik voor of nieuws of
portfolio alles in een keer kan wijzingen.

Ik heb al geprobeerd het te doen via 'Insert records' om op die manier de
portfolio element toe te voegen, maar dan heeft de voorpagina nog steeds de
typoscript daarvoor nodig, zonder werkt het ook niet.

Weet iemand hoe dit op te lossen is? Alvast bedankt en anders tot morgen!

Met vriendelijke groeten,
Rik Willems

ACTIVIEW WEB SOLUTIONS
website development  |  online applications  |  services & solutions

A: Achterharingvliet 34a, 3011 TC Rotterdam, The Netherlands
T: +31(0)10 414 6736  |  M: +31 (0)647 226543  |  W:
<http://www.actiview.nl/> http://www.actiview.nl