[TYPO3-UG Dutch] rss feed tt_news zonder ?id=xxx&type=100

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Wed Jun 13 20:29:27 CEST 2007

Beste Ric,

> Als je kijkt op TYPOTycoon naar de RSS feed
> (http://www.typotycoon.nl/feed) zie je dat het werkt. We hebben daar wel
> simulate static aanstaan. Misschien is dat de 'missing link'.

Wellicht. Heeft dat simulate static geen enkele invloed op de werking van de
rest van de website of extensies? Daar ben ik namelijk een beetje bang voor.
RealURL is prachtig maar zorgt er ook vaak voor dat bepaalde extensies dan
niet meer willen en om daar dan in te duiken om dat weer allemaal op te
lossen lijkt me niet echt nuttige tijdsbesteding ;-)

> Ik probeer het voor zaterdag wel even uit te zoeken...

Ik laat sowieso nog even weten of dat simulate static verhaal gaat werken.
Ik weet denk ik wel hoe ik dat in de setup aan moet zetten. Je hoor het nog
via deze thread.

Groeten,
Jordan