[TYPO3-UG Dutch] rss feed tt_news zonder ?id=xxx&type=100

Jordan van Bergen jordanvanbergen at gmail.com
Wed Jun 13 19:21:03 CEST 2007

Hoi Ric,

> Maar waarom niet gewoon:
> RewriteEngine On
> RewriteRule ^rssfeed$ index.php?id=117&type=100

Omdat je dan hetzelfde probleem hebt bij typo3. Dat rewriten werkt wel maar
typo3 kan niet met een niet bekende variabele of zo overweg:

Bovenstaande heb ik nu doorgevoerd op:
http://www.goededoelenwereld.nl/rssfeed

Error!
Reason: Segment "rssfeed" was not a keyword for a postVarSet as expected!

Dus typo3 accepteert dit niet. Volgens mij kun je dit in typo3 niet aan de
praat krijgen zonder RealURL te installeren en dan ook nog eens dit goed in
te stellen maar ik wil alleen maar 1 simpele URL rewriten zoals hierboven
maar dat gaat dus blijkbaar niet.

Nog een suggestie/idee?

Je hebt me in ieder geval op weggeholpen maar het laatste zetje krijgen we
niet voor elkaar lijkt het zonder een RealURL extensie of zo?

Groetjes,
Jordan