[TYPO3-UG Dutch] Poolen naar de Dutch UG dag

Bas v.d. Wiel j.a.m.v.d.wiel at tue.nl
Mon Jun 11 09:40:32 CEST 2007

Hallo lijst,
Zelf ga ik belachelijk vroeg weg uit Den Bosch om ervoor te zorgen dat
de deur in Eindhoven op tijd voor jullie open staat.

Er wordt druk geknutseld aan de randweg Eindhoven (zie
www.randwegeindhoven.nl) en de Luchtmacht heeft op 15/16 juni open
dagen. Er wordt gewaarschuwd voor verkeershinder op de A50 in de buurt
van Eindhoven.

Overigens is de trein ook een prima optie. De TU/e-campus ligt op
loopafstand van het station (minuutje of 10).

Zie jullie zaterdag!

Bas

Rik Willems - Actiview wrote:
> Beste lijst,
>
> Ik ga met de auto vanuit Rotterdam. Er kunnen nog 3, en bij grote drukte 4,
> mensen met me meerijden. Laat het maar weten!
>
> Groeten,
> Rik
>

> Met vriendelijke groeten,
> Rik Willems
>
> ACTIVIEW WEB SOLUTIONS
> website development  |  online applications  |  services & solutions
>
> A: Achterharingvliet 34a, 3011 TC Rotterdam, The Netherlands
> T: +31(0)10 414 6736  |  M: +31 (0)647 226543  |  W: http://www.actiview.nl

>>> hebt. Iemand die dan met jou contact wil kan je dan een mailtje