[TYPO3-UG Dutch] Poolen naar de Dutch UG dag

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Sun Jun 10 13:00:30 CEST 2007

Hoi Kees,

Ik kan me je bezorgdheid wel voorstellen. Zomaar alles te grabbel gooien
druist in tegen je gevoel. En deze lijst is ook in Google te zien.

Maar met wat fantasie kun je met minimale informatie toch maximaal
voordeel behalen.

In jouw geval zou je kunnen aangeven dat je wel wilt meedoen, dat je in
het (noorden/oosten/westen/zuiden) van het land woont en wel/geen auto
hebt. Iemand die dan met jou contact wil kan je dan een mailtje sturen,
want die staat gewoon in de kop van jouw berichten.

Je ziet het, zo moeilijk is het niet. Tenzij je de informatie over het
deel van het land waar je woont en of je wel of niet een auto hebt, ook
geheim wilt houden. :-)

Wil je 't nog veiliger, dan doe je 't via je LinkedIn account. Maar da's
wel omslachtig.

Tot ziens in Eindhoven

Daniel Doesburg