[TYPO3-UG Dutch] Poolen naar de Dutch UG dag

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Sun Jun 10 09:58:12 CEST 2007

Misschien is het wel een idee om voor de TYPO3 dag een carpool op te
zetten. Vooral nu de locatie wat excentrisch in het land ligt.

Maar daarvoor moeten wel een paar dingen bekend zijn.
Nu kunnen we de organisatie vragen om de namen, woonplaatsen,
emailadressen en telefoonnummers te publiceren, maar ik vrees dat niet
iedereen daar van gediend is.

Dus stel ik voor dat iedereen die hieraan wil meedoen zich op deze lijst
even meldt. Met naam, woonplaats, telefoonnummer en of je de beschikking
hebt over een vervoermiddel (auto).
Dat samen rijden heeft een hele hoop voordelen!
1. het is beter voor 't milieu
2. het is beter voor je portemonnee
3. het is ontzettend leuk om onderweg gezellig te keuvelen over koetjes,
kalfjes en vooral TYPO3

INSPIRING PEOPLE TO SHARE!

toch?

Tot zaterdag,