[TYPO3-UG Dutch] meerdere registratieformulieren

Leen Strijk leenstrijk at tomaatnet.nl
Thu Jun 7 08:57:48 CEST 2007

Hallo Frans,

Ja, ik zie het nu ineens beter.
Ik had het zo geprobeerd maar zag in de constants de eerder opgegeven
waarden maar nu zie ik dat default bij staat, wat natuurlijk betekent
dat ik ze kan veranderen.

Bedankt

Groeten Leen

Frans Saris schreef:
> Hoi Leen,
>
> Als je de formulieren niet op de zelfde pagina zet kun je per pagina een
> template aanmaken en vervolgens per pagina de constants instellen.
>
> mvg
> Frans
>
> Op 07-06-07 heeft Leen Strijk <leenstrijk at tomaatnet.nl> het volgende
> geschreven:

<!--
body,td,th {
	font-family: Georgia, Times New Roman, Times, serif;
	font-size: 12px;
	color: #660000;
}
a:link {
	color: #660000;
}
-->
bordercolor="#660000" bgcolor="#CCCCCC">
www.strijkinternetdiensten.nl<br>
info at strijkinternetdiensten.nl<br>
tel. 0513707415 </td>