[TYPO3-UG Dutch] Flash-object in site met basetag -> IE5.5enIE6 geven error

Lars Roubroeks | IcarusVision l.roubroeks at icarusvision.com
Mon Jun 4 10:40:28 CEST 2007

Beste lijst,

Ik heb in een site de extensie rb_flashobject gebruikt, na een tip van Loek.

Echter er komen nu enkele reacties binnen dat IE crasht, zodra je op een
pagina zit waar een flashobject aangeroepen wordt. De homepage bevat geen
flash, dus dat gaat goed, maar de pagina daaropvolgend bevat een
flash-banner en bij een tweede klik in de site, crasht IE. Nogal vreemd dat
het pas bij een tweede klik gebeurd.

Ik heb alle javascript functies één voor één aan en uit gezet en alleen als
deze aanstaat, komt het probleem voor. Heeft iemand soortgelijke ervaringen,
danwel een oplossing?

Bij voorbaat dank!
Lars