[TYPO3-UG Dutch] Taal-instellingen

Maarten Mandemaker maartenmandemaker at gmail.com
Sun Jun 3 16:06:16 CEST 2007

Hai Daniel,

De instellingen die jij voorstelt had ik helaas al geprobeerd, ik lees op
andere forums dat het misschien ook kan liggen aan de PHP.ini op de server.
Waar ik dus niet bij kan.

Achjah, ik ga er maar even vanuit dat ik het niet met Typo3 kan oplossen
maar dat het werkelijk in PHP zelf zit. Toch bedankt voor jullie hulp.

Mocht het me werkelijk gaan storen kan ik altijd nog kiezen voor een
datumweergave zonder de naam van dag;)

Grt. Maarten