[TYPO3-UG Dutch] freelancers css en typo3 gezocht

Ries van Twisk typo3 at rvt.dds.nl
Fri Jun 1 21:30:38 CEST 2007

On Jun 1, 2007, at 9:33 AM, Jos Schipper [Netcreators] wrote:

> Hoi Ries,
>
> Je brengt hier inderdaad iets aan waar ik al eens naar heb willen
> kijken/heb willen activeren.

> Verder is het forum toch wel leuk? :) De laatste tijd is het er een
> stuk
> actiever.

Een forum is leuk, maar niet als ik elke keer naar de website moet
gaan om te kijken
over er mischien wel een bericht staat waar ik op kan antwoorden.
Ik heb liever dat ik een mailtje krijg met het bericht dat er een
berichtje staat.
Dan kan ik gelijk beslissen of ik naar de site toe ga om er op te
reageren.

personlijk!!! Druk ik liever op 'reply' en stuur gelijk een bericht
terug naar
de mailinglijst zonder dat ik eerst naar een site toe ga.

Echter ik weet dat er een hoop mensen zijn die een BB liever gebruiken,
en mischien kunnen we meer verkeer naar de BB krijgen als we
een mailtje krijgen van het systeem dat er ook een nieuw bericht
staat, dus
meer gebruikers.

groet,
Ries