[TYPO3-UG Dutch] tt_products hulp nodig

Barbara Wijbenga bvschepen at home.nl
Tue Jul 31 10:09:29 CEST 2007

Ik denk dat dat veld mist omdat de tutorial over een oude versie gaat? Ik
heb wel het veld CODE, maar daar heb ik nu LIST in gezet, in Startingpoint
mijn storage folder, waar een productcategorie en een product in staan.Ook
heb ik in de template constants een verwijzing naar het voorbeeldtemplate
maar er komt nog niets op de frontend...

Ik gebruik trouwens TemplaVoila.

Barbara

"Barbara Wijbenga" <bvschepen at home.nl> schreef in bericht
news:mailman.1.1185864427.31301.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de...