[TYPO3-UG Dutch] Waarden van constants op andere pagina'sopvragen

John de Stigter John.de.Stigter at bedrijvenweb.nl
Mon Jul 30 16:49:05 CEST 2007

Beste William,

De meest voor de hand liggende oplossing lijkt mij dan dat je waarde meegeeft als variable in de link naar de RSS pagina.

Wat je ook kan doen is het definieren van de constante tussen condities plaatsen in de root template file. Bijvooorbeeld:

[globalVar = GP:TSFE|id = 9]
eVar = 4
[global]

[globalVar = GP:TSFE|id = 19]