[TYPO3-UG Dutch] xhtml strict targets omzetten in rel

Bas van der Togt b.vandertogt at profinit.com
Mon Jul 30 12:50:26 CEST 2007

Bedankt voor het delen van je script Jeroen.
Als ik het goed begrijp doet dit script het volgende:

Indien het een link is die naar buiten gaat (dus geen interne link,
vandaar de domeincheck) dan voegt het js target="_blank" toe aan de link.

gr,
Bas

Jeroen Serpieters schreef:
> [...]
> 	{
> 		return true;
> 	}
> }
>
> ---
>
> Dan moet je wel nog de functie externalLinks() aanroepen als het laden
> van je pagina voltooid is. Ofwel via een event of gewoon de functie
> helemaal onderaan, net boven </body>, aanroepen.
>
> De functie internalUrl() zul je ook nog moeten aanpassen zodat ie zoekt
> op jouw domein. Daar moet je deze lijn voor aanpassen:
>
> if (parts[parts.length - 1] == 'be' && parts[parts.length - 2] ==

>>> styles.content.links.extTarget = _blank
>>> PAGE_TARGET = ""