[TYPO3-UG Dutch] xhtml strict targets omzetten in rel

Ton Akveld [netcreators] ton at netcreators.com
Mon Jul 30 11:23:05 CEST 2007

Hi Bas,

Het probleem is dat TYPO3 helemaal uit zichzelf en ongevraagd target= aan
links toevoegt. Dit zul je eerst uit moeten zetten met (geloof ik) deze
constants:
styles.content.links.extTarget = _blank
PAGE_TARGET = ""
content.pageFrameObj =

'Gewone' links zijn nu het vermaledijde target kwijt, alleen opent de href
nu in hetzelfde window. Wil je een nieuw window openen, zul je mbv
javascript een window.open moeten doen.

Bijvoobeeld:

<SCRIPT language="JavaScript">
<!--
var newwindow;
function poptastic(url)
{
	newwindow=window.open(url,'name','height=500,width=400,left=100,top=100,resizable=yes,scrollbars=yes,toolbar=yes,status=yes');
	if (window.focus) {newwindow.focus()}
}

-->
</SCRIPT>