[TYPO3-UG Dutch] Waarden van constants op andere pagina's opvragen

William Parr flex3.internet at tros.nl
Thu Jul 26 15:25:57 CEST 2007

Hallo allemaal,

De situatie is als volgt:

- Hoofdpagina
-- RSS feed
-- Content pagina
-- ...

Er wordt bijvoorbeeld vanaf Content naar RSS feed gegaan door middel van een hyperlink op de pagina. Op RSS feed staat een extensie welke vervolgens aan de hand van Typo3 constants (op de template) in staat moet zijn om bepaalde handelingen uit te voeren.
Het opvragen van de constants van de Content pagina in een extensie op de RSS feed lukt mij dus niet.

Op de RSS feed template staat er het volgende:
Setup:
plugin.tx_eenplugin_pi1.eenVar = {$eVAR}

Op de Content template staat er het volgende:
Constants:
eVar = 85

Wanneer er vanaf Content dus naar RSS feed wordt gegaan, moet de value 85 op te vragen zijn.

Als iemand enig idee heeft hoe ik zoiets zou kunnen doen, hoor ik het graag. Alvast bedankt!

William