[TYPO3-UG Dutch] hulp bij user admin gevraagd

Daniel Doesburg [netcreators] daniel at netcreators.com
Wed Jul 25 09:29:31 CEST 2007

Ik bedoel uiteraard de ajax extensie xajax die voor tt_news nodig is om
correct te werken. Of het met jouw probleem te maken heeft of zelfs maar
kan hebben, weet ik niet.
In "mijn" implementaties werkt het gewoon. Geen enkel probleem mee gehad.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg
--
Word jij mijn collega bij Netcreators?
http://www.netcreators.com/bedrijf/vacatures/

Ton Akveld [netcreators] schreef:
> Hi Daniel,
>
> Het betreft een TYPO3 4.0.4 installatie met tt_news 2.5.0.
> Ik zijn hier meerdere AJAX-extensies geinstalleerd, wat bedoel je met 'de
> ajax-extensie'?
>
> Nee, deze gebruiker noch de groep is admin.
>
> Groetjes,
>
> Ton

>>> useStoragePid = 0 - GRSP verwijst naar juiste page
>>> useStoragePid = 1 - GRSP leeg