[TYPO3-UG Dutch] hulp bij user admin gevraagd

Ton Akveld [netcreators] ton at netcreators.com
Tue Jul 24 14:02:05 CEST 2007

Hi Frank,

Dank je voor je suggestie.

Ik heb geexperimenteerd met verschillende instellingen:
useStoragePid = 0 - GRSP leeg
useStoragePid = 0 - GRSP verwijst naar juiste page
useStoragePid = 1 - GRSP leeg
useStoragePid = 1 - GRSP verwijst naar juiste page

Helaas heeft dit geen enkel effect op mijn 'probleem' :-(

Groetjes,

Ton

Met vriendelijke groet,

Ton Akveld