[TYPO3-UG Dutch] content element invoegen met typoscript

Bart Veldhuizen bart at v-int.nl
Mon Jul 23 11:46:17 CEST 2007

Hi Nico,

hier heb je een voorbeeldje. Dit stukje code kopieert content van de
'Copyright' pagina naar iedere pagina op mijn website. Nu kopieert
hij meerdere records, maar je kan het beperken tot slechts één
record, zie de handleiding TSREF onder CONTENT.

Groet,

Bart

---

#####
# Selecteer de content van de Copyright pagina
#####

lib.copyright = CONTENT
lib.copyright {

	table = tt_content
	select {
		pidInList = 16
		orderBy = sorting
	}

}

Op 23-jul-2007, om 11:40 heeft Nico Potvin het volgende geschreven:

> Hallo,
>
> Ik weet dat het mogelijk is, maar ik slaag er voor een of andere
> reden niet in:
>
> ik gebruik automake template en css styled content voor het invoegen
> van content op mijn pagina's,
> en nu zou ik graag een bepaald content element met id nummer via ts
> laten invoegen in een div.
> hoe kan ik dit doen?
>
> subparts.countries < contentid.2354 ofzo?
>
> groeten
>
> nico
>
> --
> Nico Potvin

> [...]

Bart Veldhuizen, Veldhuizen Interactive.  Tel: 06-420 67 330
website analyse & advies | content management systemen