[TYPO3-UG Dutch] realurl en twee domeinnamen

Felippe van Eekhout feekhout at worldonline.nl
Mon Jul 23 11:14:31 CEST 2007

Begint er op te lijken :)
heeft blijkbaar te maken met het feit dat ik geen eigen IP heb op de
server denk ik...

let wel, ik ben wel een kneus op dat gebied......

Arjen ik heb jouw code in de .htaccess gezet. Het volgende gebeurt:

RewriteEngine On
RewriteRule ^test\.html$ index.php?id=6 [R]

www.site_een.nl/test.html
had deze link moeten worden:
http://www.site_een.nl/index.php?id=6

maar wordt:
http://www.site_een.nl/home/site_een/public_html/index.php?id=6

dus er wordt teruggestuurd naar de root.... (of zo iets). We zijn
verder :)

Blijkbaar moet ik iets wijzigen, maar geen idee wat.... maar ik leer
graag..

Gr Felippe

Op 23-jul-2007, om 10:44 heeft Arjen Hoekema het volgende geschreven: