[TYPO3-UG Dutch] tt_news toont RTE veld niet correct

Loek Hilgersom hilgersom at xs4all.nl
Thu Jul 19 16:43:36 CEST 2007

Op een site heb ik een curieus probleem waarvan ik de oorzaak niet kan vinden:
De inhoud van het RTE tekstveld van nieuwsitems wordt in de single-weergave in
het front-end getoond zonder links en zonder p-tags (De links zien er in de
source uit als <link>... etc.).
Wat er in het FE wordt getoond is exact wat er in de database wordt opgeslagen,
dus om een of andere reden vindt de normale TS-parsing niet plaats.

Ik heb de templates al doorgelopen en de forums nagezocht, maar nog niets
gevonden (anderen hadden soms ook dit probleem, maar nergens vond ik een
oplossing vermeld).

Iemand een suggestie?

Op andere sites heb ik dit probleem niet.
De site draait op Typo3 v4.1.1 en tt_news 2.5.0

Dank,
Loek