[TYPO3-UG Dutch] Probleem met de Pageteaser extensie (jp_pageteaser)

Edwin Blokker a.stoutjesdijk at chello.nl
Tue Jul 17 16:27:53 CEST 2007

Beste Bas,

Bedankt voor je reactie! Zoals ik al zei, voldoet Pageteaser eigenlijk
volledig aan mijn wensen. Ik gebruik ook veel van de functies, zoals een
'last created' teaserlist en een eigen template.

Aangezien ik geen PHP kwaliteiten heb, hoop ik toch dat iemand mij in de
juiste richting kan wijzen hoe dit probleem met de Pageteaser extensie
op te lossen!

Groeten,
Edwin.

>>> Edwin.