[TYPO3-UG Dutch] Probleem met de Pageteaser extensie (jp_pageteaser)

Edwin Blokker a.stoutjesdijk at chello.nl
Mon Jul 16 14:31:40 CEST 2007

Dag lijst,

Ik zit al een tijd met een probleem met de extension Pageteaser
(jp_pageteaser). De extensie doet precies wat ik wil, maar op het 2e
niveau van mijn pagetree maakt ie geen teaser lijst aan. De pagetree
ziet er zo uit:

root
-level 1 (has teasers for level 2)
--level 2 (has teasers for level 3)
---level 3 (has teasers for level 4)
----level 4

In plaats van de teaserlist wordt op level 2 alleen het volgende aangemaakt:

Alsof er geen pageteaser records op het volgende niveau zijn, terwijl
die er dus wel zijn.

Heeft iemand enig idee wat hier mis zou kunnen gaan? Ik weet niet of dat
het aan de extensie zelf of aan iets anders ligt, ik kan in de
instellingen van de extensie en de pageteaser records geen
onregelmatigheden vinden tussen dit level en de andere levels.

Ik hoop iemand gedachten hierover heeft, alle suggesties zijn meer dan
welkom!

Groeten,
Edwin.