[TYPO3-UG Dutch] Help... ik geraak niet meer in backend

Nico Deblauwe nico.deblauwe at gmail.com
Mon Jul 16 11:23:22 CEST 2007

Hallo,

Bij het installeren van een nieuwe extensie (mh_omtodo) heb ik een domme
fout begaan: ik checkte de dependencies en downloadde netjes alle extensies,
maar ben dus in de verkeerde volgorde beginnen installeren (waar het
probleem door veroorzaakt werd, vermoed ik)  :-(

Als ik nu wil inloggen (http://www.kvivjongeren.be/typo3), krijg ik de
volgende error i.p.v. een inlogscherm

==============
*Warning*: main(PATH_tslibclass.tslib_pibase.php) [function.main]: failed to
open stream: No such file or directory in *
/home/jkviv/domains/kvivjongeren.be/public_html/typo3conf/ext/mh_omtodo/class.tx_mhdbal_pi1.php
* on line *50*

*Fatal error*: main() [function.require]: Failed opening required
'PATH_tslibclass.tslib_pibase.php' (include_path='.:/usr/local/lib/php') in
*
/home/jkviv/domains/kvivjongeren.be/public_html/typo3conf/ext/mh_omtodo/class.tx_mhdbal_pi1.php
* on line *50*
==============

Met als gevolg dat ik niet meer aan mijn extension manager geraak om de
extensie te desinstalleren. Weet er een tovenaar raad met dit probleem?

Nico

--
Nico Deblauwe

Email: nico at deblauwe.be
Mobile: +32 486 84 08 93

Check www.deblauwe.be for more info about me!

Quote:
"Where did you get the inspiration for your books? I tell myself I can't
have another cup of coffee till I've thought of an idea." (Douglas Adams)